Thursday 10 March 2011

.. Taniah Untuk Dia ..

ermmm.. aku..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 aku gembira (^__^)

my bestfriend pregnant ~~ hehehehe.. dia yg pregnant aku yg s0 xcited.. apa kes?? hehehe.. 

perubahan yang ada pada dia aku mmg agak yg dia pregnant.. dia makin kuat makan skg.. abes diet aku.. tpaksa ikut dia makan.. (^^) al-maklum laa.. kire kat tempat keje nie, aku dengan dia agak cl0se.. so apa2 dia ajak aku =..=

n tepat kul 8.21pm dia bgtau yg dia pregnant.. waaaaa... taniah2.. n lagi membuatkn aku terharu.. c0z diantara member, aku laa org yg pertama tahu ttg berita nie.. 
.
.
.
.
.
.
.
.
amat terharu.. penghargaan nie.. hehehehehe ~~

so untuk dia.. pasni kena jaga makan, kawal aktiviti.. dan paling x sy0k.. x jadi laa agenda kite nak pi gym pasni ek? huk huk huk ~~ kesiannya saya.. xda member nk ajak pi gym.. (T_T)

1 comment:

Anonymous said...

huhuhuh...tq....terharu gak membacanye....awak jer yg plg hampir ngn sy yg leh sy kongsi ceter...muaaahhh