Monday 14 March 2011

.. Cuba ..



Cuba kau dengar

cuba kau cuba
diam bila ku cuba
tuk berbicara dengan kamu



Pernahkah kau ada
bila ku perlu
tuk meluahkan rasa hati



Dan bila kau bersuara
setia ku mendengar
agar tenang kau merasa



Siapa
sebenarnya aku padamu
mungkin sama dengan teman lain
yang bisa kau buat begitu
dan bila
tiada lagi teman bermain
kau pulang tuk dapatkan aku
itulah aku…padamu



Cuba kau lihat
cuba kau cuba
renung ke mata aku
bila ku kaku melihatmu



Pernahkah kau ada
bila ku perlu
tuk menyatakan rasa sakit
dalam diri



Dan bila kau perlu
setia ku menunggu
agar senang kau merasa



Siapa
sebenarnya aku padamu
mungkin sama dengan teman lain
yang bisa kau buat begitu
dan bila
tiada lagi teman bermain
kau pulang tuk dapatkan aku
itulah aku…padamu



Maafkan kerana aku tak pernah
terlintas tuk menulis pada mu
salahkan ku
tak mungkin lagi aku meminta
untuk kau mendengar..
untuk kau melihat ke mataku



Siapa
sebenarnya aku padamu
mungkin sama dengan teman lain
yang bisa kau buat begitu
dan bila
tiada lagi teman bermain
kau pulang tuk dapatkan aku
itulah aku…padamu

2 comments:

Anonymous said...

Tira suka lagu ni. Banyak lagu dendangan Faizal Tahir yang best. :)

fa.zila said...

same with me.. zila suke lagu dia sbb snikata dia.. so meaning ~~